miercuri, 20 martie 2013

Vreau sa fac comenzi eastbay, cum procedez?

Pentru cei care doresc sa-si comande articole de imbracaminte si incaltaminte, articole sportive, accesorii de pe site-ul din America www.eastbay.com va recomand acest site www.e-orders.ro, eu l-am gasit facand o cautare pe google.
Personal am dat comanda prin intermediul acestui site si produsul a fost livrat in orasul meu Adjud – Bacau direct din Bucuresti in 2 saptamani din momentul comenzii, l-am ridicat de la posta.

Mi-am luat o pereche de adidasi de sala Nike deoarece la noi in oras nu prea se gaseste nimic de calitate, adidasii sunt 100% originali, joc cu ei de 1 ani si jumatate, saptamana de saptamana si se vad doar mici urme de uzura;

Modelul comandat este cel din poza de mai jos Nike Tiempo Mystic, am dat 60$ pe ei, 12$ comisionul celui care a dat comanda si livrarea fost a fost 10 lei prin Posta pana in Adjud.

Va recomand cu incredere site-ul www.e-orders.ro pentru comenzi eastbay.

Niciun comentariu: